Należności

Należności

1 . Firma Firma

Firma

Odbiorca, lub dostawca, z aktualnie wybranego na liście dokumentu.

  • Kliknij przycisk Dług, aby zobaczyć spłaty dokumentów, tylko tego odbiorcy.

2 . Należność Należność

Należność

Należność, za aktualnie wybrany na liście dokument.

3 . Pole „Pokaż dokumenty” Pole „Pokaż dokumenty”

Pole „Pokaż dokumenty”

Wybierz, jakie dokumenty, mają zostać pokazane:

  • Niezapłacone – tylko dokumenty, z nieuregulowaną należnością.

  • Ostatnie spłaty – dokumenty zapłacone, w ciągu ostatnich dni (liczbę dni można zmienić).

  • Wszystkie – zarówno zapłacone, jak i niezapłacone dokumenty.

4 . Pole „Grupuj według” Pole „Grupuj według”

Pole „Grupuj według”

Możesz pogrupować dokumenty na liście i zobaczyć ich sumę.

  • Kliknij na liście grupę, aby zobaczyć poszczególne dokumenty.

5 . Pole wyboru „Termin do” Pole wyboru „Termin do”

Pole wyboru „Termin do”
  • Jeżeli to pole jest zaznaczone, zostaną pokazane tylko dokumenty, z terminem zapłaty podanym poniżej.

  • Jeżeli to pole nie jest zaznaczone, zostaną pokazane wszystkie dokumenty.

6 . Pole „Termin do” Pole „Termin do”

Pole „Termin do”

Maksymalny termin, pozostały na zapłatę dokumentu, aby dokument został pokazany na liście.

  • Wpisz liczbę ujemną, aby pokazać tylko przeterminowane dokumenty.

7 . Pole „Pokaż wpłaty” Pole „Pokaż wpłaty”

Pole „Pokaż wpłaty”

Zdecyduj, czy mają być widoczne przychody (np. faktury), wydatki (np. zamówienia), czy wszystkie dokumenty.

8 . Pole „Sumuj dokumenty z miesiąca” Pole „Sumuj dokumenty z miesiąca”

Pole „Sumuj dokumenty z miesiąca”

Wybierz miesiąc, wystawienia dokumentów, aby zobaczyć podsumowanie dokumentów, z tego miesiąca.

9 . Wpłaty Wpłaty

Wpłaty

Suma przychodów (np. faktur), z wybranego miesiąca.

10 . Wypłaty Wypłaty

Wypłaty

Suma wydatków (np. zamówień), z wybranego miesiąca.

11 . Lista „Dokumenty” Lista „Dokumenty”

Lista „Dokumenty”

Zaznacz dokumenty, za które chcesz przyjąć zapłatę.

  • Aby zaznaczyć dokument, kliknij go. Można od razu zaznaczyć wiele dokumentów.

  • Niezapłacone dokumenty, są pokazane w kolorze czerwonym. Zaznaczone dokumenty, są pogrubione.

12 . Przycisk „Drukuj” Przycisk „Drukuj”

Przycisk „Drukuj”

Drukuj listę dokumentów, lub wezwanie do zapłaty.

13 . Pole „Spłata najstarszych dokumentów firmy kwotą” Pole „Spłata najstarszych dokumentów firmy kwotą”

Pole „Spłata najstarszych dokumentów firmy kwotą”

Zaznacz, aby wprowadzić kwotę, przyjętą od odbiorcy.

  • Zaległe dokumenty, tego odbiorcy, zostaną spłacone na tyle, na ile wystarczy tej kwoty, w kolejności od najstarszych.

  • Aby zmienić aktualnego odbiorcę, kliknij jego dokument na liście.

14 . Przycisk „OK - Spłata zaznaczonych dokumentów” Przycisk „OK - Spłata zaznaczonych dokumentów”

Przycisk „OK - Spłata zaznaczonych dokumentów”

Kliknij, aby przyjąć, edytować lub usunąć zapłatę, za zaznaczone, na liście, dokumenty.

  • Jeżeli zaznaczone jest pole wyboru z lewej strony, zostanie pokazane tylko pytanie, o ilość przyjętych środków.

15 . Przycisk „Zamknij” Przycisk „Zamknij”

Przycisk „Zamknij”

Zamyka to okno i zapisuje zmiany.