Informacje i materiały prasowe

Łódź, 16 września 2009

Dostępny jest BizMaster 3.1

Łódź, 13 lutego 2009

BizMaster 3.0 opublikowany

Warszawa, listopad 2001

Pierwsza recenzja BizMastera

Zestaw prasowy

Zestaw prasowy zawiera wybór zrzutów ekranu i wersję logo BizMastera o wysokiej rozdzielczości.

Pobierz Zestaw prasowy

Kontakty prasowe

W przypadku pytań i innych zagadnień prasowych, napisz do pawel.stroinski@pabloware.com. Szybko otrzymasz odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.

Pabloware ogłasza opublikowanie Programu do Obsługi Małej Firmy BizMaster 3

Nowa wersja „BM” wprowadza m.in. dodatkowe rodzaje dokumentów (łącznie 12), zaawansowane funkcje magazynowe (m.in. dla hurtowni i firm produkcyjnych), zarządzanie relacją z klientem (oparte o istniejącą w programie bazę klientów i wystawiane dokumenty), automatyczną obsługę księgowości (pozwalającą w łatwy sposób dokonać formalności podatkowych) i pracę w sieci (z możliwością pracy w trybie offline i obsługą VPN).

13 lutego 2009 (Łódź) - Pabloware ogłosił dziś opublikowanie BizMastera 3.0, niezwykle jasnego, czytelnego i kompleksowego rozwiązania dla małych firm.

BizMaster 3.0 pozwala firmom m.in. tworzyć kosztorysy z rezerwacją towaru, zamawiać towary od dostawców, składać towary złożone ze składników w magazynie, oddzielać od siebie partie towarów, dodawać zadania z przypomnieniem przyporządkowane do klientów, automatycznie prowadzić księgowość oraz wydajnie pracować na wielu komputerach. BizMaster pracuje na komputerach z Windows.

„BizMaster 3.0 jest całościowym programem do obsługi małej firmy z tonami żądanych przez klientów funkcji, ale największą gratyfikacją jest to, że byliśmy zdolni zwiększyć jasność i czytelność nawet jeszcze bardziej”, mówi Paweł Stroiński, Właściciel, Pabloware. „Jest bardziej dojrzałym produktem, lecz pozostaliśmy przy naszej mantrze, że możesz nie mieć żadnego doświadczenia z komputerami, ale będziesz w stanie obsługiwać swoją firmę w programie już od pierwszej minuty”.

Dodatkowe rodzaje dokumentów

Użytkownicy BizMastera 3.0 mogą teraz wystawiać podzielone na sekcje kosztorysy, faktury eksportowe, faktury pro forma i wiele innych przydatnych w codziennej pracy dokumentów tak samo łatwo, jak wystawiają tradycyjne faktury. Z łatwością dokonają także przekształceń dokumentów na inne ich rodzaje (np. automatycznie wystawią faktury zbiorcze na podstawie dowodów dostawy). Co więcej teraz mogą również drukować przelewy.

Praca na wielu komputerach

Pracując na wielu komputerach, użytkownicy BizMastera 3.0 mają teraz łatwość współdzielenia danych, używając BizMastera na wielu stanowiskach kasowych od frontu, zarządzając firmą w biurze, zajmując się towarami w magazynie lub na produkcji i zbierając zapotrzebowanie na laptopie u klienta, wszystko to w tym samym czasie.

Zamówienia

BizMaster 3.0 pozwala użytkownikom tworzyć zamówienia do dostawców i nimi zarządzać, zmieniać zapasy, a także nadzorować wszystko, co jest związane z dostawą. Sczególnie ciekawymi funkcjami są półautomatyczne dwuetapowe zamówienia zbiorcze i specyfikacje do zamówień, a także raporty ułatwiające zamawianie.

„Cieszymy się z wprowadzenia Zamówień w BizMasterze 3.0”, mówi Paweł Stroiński. „Posiadanie w BizMasterze możliwości tworzenia zamówień do dostawców było częstym oczekiwaniem naszych klientów”.

Zaawansowane funkcje magazynowe

BizMaster 3.0 umożliwia oddzielenie poszczególnych dostaw towaru, tak aby w jednym miejscu widzieć zróżnicowane cenowo, ilościowo i jakościowo partie tak samo nazwanego towaru. Inną nowością jest składanie towarów złożonych z usług i towarów znajdujących się w magazynie.

Obsługa księgowości

Funkcje księgowe pozwalają użytkownikom BizMastera 3.0 prowadzić księgowość co ważne w pełni automatycznie lecz równocześnie przy zachowaniu maksymalnej elastyczności.

Zarządzanie relacją z klientem

Poprzez Zadania, użytkownicy BizMastera 3.0 mogą teraz przeglądać listę historii kontaktów z klientem bezpośrednio z wystawionej dla niego faktury, a także w kalendarzu. Mogą też zbierać informacje o kliencie, takie jak informacje o pracownikach. Z kolei automatyczne rejestrowanie przez program zleceń pozwala łatwo znaleźć potrzebne dokumenty i dowolne załączone pliki związane z danym zleceniem z przeszłości. Warto również wspomnieć, że użytkownicy mogą teraz tworzyć własne formularze służące do zbierania danych i pełnotekstowo oraz według kryteriów wyszukiwać dane.

Promocyjne uaktualnienie

BizMaster 3.0 jest od teraz dostępny jako promocyjne uaktualnienie z 50% rabatem dla użytkowników BizMastera v2.x do kupienia na https://www.bizmaster.pl

Wsparcie

Wszyscy użytkownicy BizMastera mają teraz dostęp do bezpłatnego wsparcia i uaktualnień przez telefon, e-mail i stronę internetową. Informacje na temat wsparcia do BizMastera można uzyskać na stronie https://www.bizmaster.pl/support lub pod numerem telefonu 42 236 7450.

Dostępność i ceny

W Polsce BizMaster 3.0 jest dostępny u resellerów, na stronie https://www.bizmaster.pl i w innych sklepach internetowych.

BizMaster 3.0 jest wyceniony na 329 zł dla nowych użytkowników. Więcej informacji na temat tego programu dla małej firmy: https://www.bizmaster.pl

-Koniec-

Informacje o Pabloware

Pabloware jest firmą łączącą rozwijanie jasnego i czytelnego oprogramowania z doświadczeniem w obsłudze małych przedsiębiorstw. Pabloware rozwija, sprzedaje i zapewnia wsparcie do BizMastera małym przedsiębiorstwom w całej Polsce.

Piękne, przejrzyste oprogramowanie tworzy szczęśliwych użytkowników. Pabloware dąży do zachwycenia odbiorców czytelnymi programami. Czytelność jest dla naszych klientów ważna.

Pabloware, logo Pabloware, BizMaster i logo BizMaster są zarejestrowanymi znakami towarowymi lub znakami towarowymi Pabloware w Rzeczypospolitej Polskiej lub w innych krajach. Prawa do wszystkich innych znaków towarowych należą do ich właścicieli.

Informacje kontaktowe
Paweł Stroiński
(t) +48 42 236 7450
(f) +48 42 298 5155
(e) pawel.stroinski@pabloware.com

PomocPomoc PodręcznikPodręcznik SiećSieć SprawdźSprawdź