W czasie jazdy próbnej i po zakupie licencji, jesteś upoważniony do bezpłatnego wsparcia. Zachęcamy Ciebie do skorzystania z tej oferty. W skrócie, wsparcie daje Ci pomoc, kiedy jej potrzebujesz i otrzymujesz za darmo wszystkie aktualizacje programu Bizmaster.
Wszystkie zalety wsparcia otrzymujesz również w czasie jazdy próbnej. Masz dostęp zarówno do naszej pomocy, jak i wszystkich bezpłatnych materiałów wsparcia. Po zakupie licencji będziesz otrzymywać bezpłatnie również wszystkie aktualizacje programu Bizmaster.
Prowadzenie biznesu wymaga solidnych narzędzi. Kiedy napotkasz problem, zapytaj. Napisz pod adres info@bizmaster.pl. Odpowiemy w ciągu 24h (zazwyczaj w klika godzin) lub zadzwoń: tel. (0) 606 822 996 (pn.-pt., 9-17). Kiedy potrzebujesz dodatkowych funkcji lub masz sugestie, skontaktuj się z nami.
Bizmaster rozwija się szybko. Skupiony na nim zespół ciężko pracuje, aby powiększać bogactwo funkcji aplikacji, której używasz każdego dnia prowadząc Twoją firmę. Otrzymaj każdą aktualizację w tej samej minucie, kiedy się pojawia i oszczędzaj pieniądze czyniąc to w ramach całkowicie bezpłatnego wsparcia.
* Zamówione indywidualnie funkcje mogą wymagać opłat. Musisz korzystać z aktualnej wersji BizMastera, aby uzyskać wsparcie. Wsparcie prowadzone przez Pabloware nie obejmuje problemów spowodowanych przez produkty lub usługi firm trzecich. Wsparcie do programu Bizmaster nie obejmuje ogólnych pytań księgowych ani konsultingu lub treningów.
Przeczytanie rozwiązuje większość problemów natychmiast.
Czytaj pytaniaPodręcznik na wskroś wytłumaczy wszystkie funkcje BizMastera.
Czytaj podręcznikNa bieżąco dodawane artykuły na tematy związane z BizMasterem.
Czytaj blog