Jak zbierać szczegółowe informacje o swoich klientach?

Jakie informacje można przechowywać?

  • Notatki z rozmów z klientem, listę wysłanych klientowi i otrzymanych dokumentów, przypomnienia o telefonie do klienta i inne.

  • Dokumenty pogrupowane jako zlecenia (np. faktura sprzedaży i powiązane z nią faktury zakupu oraz dostawy, umowy i inne).

  • Przeglądowe informacje o poprzednich zakupach klienta.

  • Załączniki ogólne dla odbiorcy, np. raport ogólny.

  • Dowolnie długie opisy, np. charakterystyka klienta z naszego punktu widzenia, którą można napisać w programie lub wkleić z Worda, z zachowaniem formatowania.

  • Formularz z polami, które można dowolnie tworzyć, wypełniany w kontekście odbiorców, zadań i innych danych. W każdej firmie przy obsłudze klienta wymagane są specyficzne informacje, a w ten sposób możemy zdecydować, które chcemy gromadzić.

  • Dane pracowników odbiorcy. Pozwala to lepiej zrozumieć osoby z którymi się kontaktujemy i uniezależnić możliwość obsługi danego klienta od konkretnego naszego pracownika, który jako jedyny miał potrzebną wiedzę.

  • Powiązania odbiorcy z innymi firmami, takimi jak np. inni dostawcy naszego klienta lub jego kluczowi odbiorcy.

Jak to włączyć?

  1. Otwórz Ustawienia i w rozdziale 4 zaznacz pola wyboru: Zadania, Zlecenia, Dokumenty, Towary, Załączniki, Opis, Pracownicy, Powiązania i Projekty. W celu utworzenia własnych formularzy, kliknij przycisk Moje pola.

  2. Po włączeniu funkcji, w ramce Odbiorca należy zaznaczyć pole wyboru Inne, aby stosowne zakładki były widoczne.