|
Jak zbierać szczegółowe informacje o swoich klientach?
Jakie informacje można przechowywać?
-
Notatki z rozmów z klientem, listę wysłanych klientowi i otrzymanych dokumentów, przypomnienia o telefonie do klienta i inne.
-
Dokumenty pogrupowane jako zlecenia (np. faktura sprzedaży i powiązane z nią faktury zakupu oraz dostawy, umowy i inne).
-
Przeglądowe informacje o poprzednich zakupach klienta.
-
Załączniki ogólne dla odbiorcy, np. raport ogólny.
-
Dowolnie długie opisy, np. charakterystyka klienta z naszego punktu widzenia, którą można napisać w programie lub wkleić z Worda, z zachowaniem formatowania.
-
Formularz z polami, które można dowolnie tworzyć, wypełniany w kontekście odbiorców, zadań i innych danych. W każdej firmie przy obsłudze klienta wymagane są specyficzne informacje, a w ten sposób możemy zdecydować, które chcemy gromadzić.
-
Dane pracowników odbiorcy. Pozwala to lepiej zrozumieć osoby z którymi się kontaktujemy i uniezależnić możliwość obsługi danego klienta od konkretnego naszego pracownika, który jako jedyny miał potrzebną wiedzę.
-
Powiązania odbiorcy z innymi firmami, takimi jak np. inni dostawcy naszego klienta lub jego kluczowi odbiorcy.
Jak to włączyć?
-
Otwórz Ustawienia i w rozdziale 4 zaznacz pola wyboru: Zadania, Zlecenia, Dokumenty, Towary, Załączniki, Opis, Pracownicy, Powiązania i Projekty. W celu utworzenia własnych formularzy, kliknij przycisk Moje pola.
-
Po włączeniu funkcji, w ramce Odbiorca należy zaznaczyć pole wyboru Inne, aby stosowne zakładki były widoczne.
|