|
Jak organizować towary, firmy i przelewy za pomocą folderów?
Do czego służą foldery?
-
Foldery pozwalają grupować towary, firmy lub przelewy. Jest to przydatne, kiedy tych danych jest bardzo wiele.
-
Możesz wybrać folder podczas wystawiania faktur, tworzenia przelewów, edycji towarów lub firm. W tym celu wpisz w polu Folder nazwę folderu lub wybierz go z listy. Ułatwia to wyszukanie informacji, ograniczając listę wyświetlanych danych tylko do tych, które znajdują się w wybranym folderze.
Przykładowa struktura folderów towarów:

|
|
Przykładowa struktura folderów firm:

|
Jak to włączyć?
-
Otwórz Ustawienia i zaznacz odpowiednie pole dla towarów, firm lub przelewów.
-
Aby podczas edycji faktury pokazać pole folderów towarów, zaznacz pole Inne znajdujące się w ramce Pozycje, pod tabelą pozycji.
Co jeszcze można zrobić?
-
Aby wyświetlić pełną listę towarów, firm lub przelewów, z pominięciem podziału na foldery, wybierz folder Wszystkie.
-
Kiedy dodajesz nowy towar, firmę lub przelew, zostanie on przypisany do aktualnie wybranego folderu.
-
Możesz zmienić folder towaru, firmy lub przelewu rozpoczynając edycję tych danych, wybierając nowy folder i zapisując. Folder firmy lub towaru możesz zmienić także w edycji faktury.
-
Możesz zrezygnować z używania folderów towarów podczas edycji faktur (korzystać wtedy z jednej płaskiej listy towarów) i ciągle używać folderów w innych miejscach programu.
-
Możesz też zaczynać edycję faktur zawsze od folderu towarów Wszystkie zamiast od ostatniego folderu.
-
Na swoje zakupy odbiorcy mogą mieć określone procentowe odchylenia cen towarów przy automatycznym uzależnieniu ceny od folderu, w którym znajduje się towar.
|