|
Zakładka „Zlecenia”
Zakładka „Podgląd”
-
Podgląd podstawowego dokumentu zlecenia, który rozpoczyna zlecenie. Inne dokumenty dodane do zlecenia, mogą wynikać z tego podstawowego dokumentu. Na przykład, jeżeli utworzymy zupełnie nowy dowód, to ten dowód automatycznie pojawi się jako zlecenie. Jeżeli następnie utworzymy na jego podstawie fakturę, to ta faktura pokaże się w ramach już istniejącego zlecenia.
-
Lista zleceń danego odbiorcy jest więc tworzona przez program Bizmaster automatycznie, na podstawie dokumentów danego odbiorcy.
-
Na kolejnych zakładkach można ręcznie dodawać dokumenty i zewnętrzne pliki.
|
|
Zakładka „Ogólne”
|
|
Zakładka „Uwagi”
Dowolne uwagi do zlecenia.
|
|
Zakładka „Projekty”
Pliki projektów, rysunków związanych ze zleceniem.
|
|
Zakładka „Umowa”
Pliki dokumentów, umów związanych ze zleceniem. Umowy są dodawane na podstawie Szablonów dokumentów.
|
|
Zakładka „Zamówienia”
Zamówienia na towary potrzebne do realizacji tego zlecenia, które Bizmaster doda automatycznie, jeżeli powstały automatycznie, na podstawie kosztorysu. Można też dodawać zamówienia ręcznie.
|
|
Zakładka „Dowody”
Dowody dostawy i inne dokumenty, które są związane ze zleceniem, ale nie są jeszcze ostatecznymi dokumentami sprzedaży.
|
|
Zakładka „Sprzedaż”
Lista ostatecznych dokumentów sprzedaży, np. faktury kończące zlecenie.
|
|
Zakładka „Komentarz”
Dodatkowa notatka do zlecenia i inne informacje, takie jak np. priorytet.
|
|
|