Okno „Specyfikacja”

Okno „Specyfikacja”

1 . Pole „Tytuł” Pole „Tytuł”

Pole „Tytuł”

Wpisz tytuł specyfikacji, który zostanie wydrukowany, na fakturze.

2 . Tabela „Nagłówek” Tabela „Nagłówek”

Tabela „Nagłówek”

Wpisz nagłówki, poszczególnych kolumn, specyfikacji.

3 . Zmiana szerokości Zmiana szerokości

Zmiana szerokości

Najedź tutaj myszą, aż zmieni się kursor, i przeciągnij, aby zmienić szerokość, poszczególnych kolumn.

4 . Tabela „Pozycja” Tabela „Pozycja”

Tabela „Pozycja”

Jest to tabela, w której możesz wpisać dane, poszczególnych pozycji faktury. Każda pozycja faktury, ma swoją tabelę.

  • Naciśnij [Tab], aby przejść do następnej komórki, w tej tabeli, lub [Enter], aby od razu przejść, do następnego wiersza.

  • Kiedy będziesz w ostatnim, widocznym wierszu tabeli, naciskając [Tab], możesz utworzyć kolejny wiersz.

  • Po zakończeniu edycji, tej pozycji faktury, naciśnij [F6], aby przejść do następnej pozycji faktury.

  • Poszczególne komórki, i całe tabele, możesz zostawić puste.

5 . Pole „Uwagi” Pole „Uwagi”

Pole „Uwagi”

Uwagi, drukowane na dole faktury, pod specyfikacją.

6 . Przycisk „Opcje” Przycisk „Opcje”

Przycisk „Opcje”

Umożliwia zmianę liczby kolumn i innych opcji.

7 . Przycisk „Zamknij” Przycisk „Zamknij”

Przycisk „Zamknij”

Zamyka to okno i zapisuje zmiany.