|
Okno „Operacje na bieżących dokumentach”
Pole „Wczytaj ceny do dokumentów”
Zaznacz, jeżeli najnowsze ceny towarów, zmienione np. w edycji towarów, lub za pomocą zamówień, mają być zastosowane, w bieżących dokumentach.
|
|
Pole „Wydrukuj dokumenty”
Zaznacz, aby wszystkie bieżące dokumenty, zostały wydrukowane.
-
Jeżeli w dowodach podano, że od razu jest potrzebna faktura (wystawiana, na podstawie jednego dowodu), zostanie wtedy utworzona i wydrukowana faktura.
|
|
Pole „Akceptuj dokumenty na faktury zbiorcze”
Zaznacz, aby dokumenty, zostały zaakceptowane na faktury, i te faktury, zostały wydrukowane.
-
Jeżeli w dowodach, jest włączone pole Potrzebna faktura, zostaną zaakceptowane tylko te dowody, w przypadku których, potrzebna jest zbiorcza faktura (wystawiana, na podstawie kilku dowodów).
|
|
Pole „Usuń status „Bieżący” z dokumentów”
Zaznacz, aby dokumenty bieżące, nie były już tak oznaczone.
|
|
Pole „Kierowca”
Możesz ograniczyć listę, przetwarzanych dowodów, według kierowcy.
|
|
Przycisk „OK”
Zamyka to okno i zapisuje zmiany.
|
|
Przycisk „Anuluj”
Zamyka to okno bez zapisywania zmian.
|
|
|